Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی؛

تحقق جهش تولید با توسل به دانش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جهش تولید با توسل به علم و دانش و با استفاده از نوآوری محقق می شود و ارتقاء کشاورزی با افزایش بهره وری امکان پذیر است.

تحقق جهش تولید با توسل به دانش

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در بیست و هفتم خرداد ماه سال 1358 مبنی بر تشکیل جهاد کشاورزی ابراز کرد: این امر با هدف محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم و دور افتاده تشکیل شد و همه ساله این روز و هفته قبل از آن، گرامیداشت این حرکت جهادی است.

وی، با بیان اینکه شعار محوری این هفته "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" است، تصریح کرد: هدف ما و وزارت جهاد کشاورزی این است که با افزایش بهره وری و اتکاء به نیروی انسانی فرهیخته و توانمند و با مدیریت جهادی مسیر تعالی را طی کنیم.

قاسمی افزود: فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به همه ذی مدخلان این عرصه، کشاورزان تلاشگر، کارشناسان، مروجین، محققین، اساتید بزرگوار و گرامی تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره شهداء، امام شهدا و همه ایثارگران به خصوص شهداء و ایثارگران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و پرچم داران امنیت غذایی کشور را گرامی می دارم.

این مقام مسئول به حضور جهادگران به فراخور نیاز در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: جهادگران قبل و حین جنگ، پشت جبهه، پشتیبانی، خط مقدم، فعالیت های مهندسی رزمی و محرومیت زدایی را برعهده داشتند تا جایی که توسط امام راحل به سنگرسازان بی سنگر لقب گرفتند و حرکت جهادی و مدیریت جهادی آنان زبانزد شده است.

قاسمی ابراز کرد: تمدن سازی که هدف انقلاب است باید با سرمایه گذاری در نوآوری ها در گام دوم انقلاب پیشرفته تر و توانمندتر رقم زده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یک دستگاه سرویس دهنده و خدمت رسان در همه امورات در خدمت مردم و کشاورزان عزیز هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید