Iranian Agriculture News Agency

جامعه اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر زنده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مقام معظم رهبری معروف و نهی از منکر را در مقابله با تمام تهاجم های امروز جامعه اسلامی، بسیارمهم می دانند و زنده و پویا بودن ، هوشیاری، آسیب ناپذپری، امیدواری و آماده مقاومت بودن هر یک از افراد جامعه را نیز از دیگر دلایل آن دانسته و می فرمایند: این یک تکلیف همیشگی مسلمانان است و جامعه اسلامی با این تکلیف زنده می ماند.

جامعه اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر زنده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی در جمع دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و دستگاه های وابسته افزود: در سازمان جهاد کشاورری نگاه ما به واجبات دینی مانند نگاه شورای امر به معروف و نهی از منکر است از رو انجام کار ارباب رجوع بر اقامه نماز جماعت اولویت دارد.

وی تصریح کرد: در شورای سلامت اداری که جلسات آن به صورت مستمر برگزار می شود هر بخشی از مجموعه جهاد کشاورزی زیر ذره بین قرار می گیرد و تمامی گلوگاه های فساد یک مجموعه شناسایی شده و علت بروز و راه های شناسایی و رفع آن ها ارائه می شود.

قائمی با بیان اینکه اگر کار به نحو احسن در مجموعه انجام شود معروف و اگر کم کاری صورت گیرد منکر انجام شده است، تصریح کرد: این یک وظیفه ای است که مجموعه جهاد کشاورزی استان فارس با توجه به تخصصی بودن فعالیت هایش به آن توجه ویژه دارد.

اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان فارس به ریاست محمدمهدی قاسمی رئیس این سازمان و با حضور سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، مدیران کل دستگاه های وابسته به این سازمان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه ها برگزار شد.

 در این نشست با حکمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهادکشاورزی این استان به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر این سازمان به مدت دو سال منصوب شد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید