Iranian Agriculture News Agency

رئیس حفظ نباتات کشور خبر داد:

عملکرد مطلوب فارس در مبارزه با ملخ صحرایی

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: عملکرد فارس در مبارزه با ملخ صحرایی بسیار عالی است که جا دارد از استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و تک تک افراد درگیر با مبارزه با این آفت تقدیر کرد.

عملکرد مطلوب فارس در مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد رضا درگاهی روز یک شنبه سی ویکم فروردین ماه در نشست ستاد گیاه پزشکی در استان فارس گفت: سه رکن رسانه ای، پشتیبانی و فنی در مبارزه موفق با ملخ صحرایی نقش موثری دارند.

به گفته وی؛ وضعیت و توفیقات حاصله در کشور مرهون تلاش و همکاری مناسب سه بخش رسانه ای و اطلاع رسانی صحیح، پشتیبانی و لجستیک و همچنین فنی و اجرایی است که همکاری و هم افزایی و حضور دائم و توام آنها درعرصه موجب شده تا امنیت غذایی کشور حفظ  و تاکنون هیچ گونه خسارتی در این زمینه نداشته باشیم.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به اینکه ملخ صحرایی یک آفت بسیار خطرناک است که بر کشور ما تحمیل شده چرا که کشور ما در مسیر حرکت ملخ صحرایی قرار گرفته و فصل بهار جولانگاه آنان می شود، بیان کرد: اگرچه این آفت بسیار خطرناک است اما روسای سازمان های جهاد کشاورزی و استانداران در استان های درگیر در مدیریت این آفت موفق عمل کردند.

جهاد کشاورزی فارس پیشرو در همه موضوعات

سرپرست قائم مقامی وزیر در امور حقوقی و مجلس در ادامه با اشاره به کسب بیش از 92 درصدی رای اعتماد برای بخش کشاورزی در انتخاب مقام عالی وزارت، اظهار کرد: رای اعتماد بی نظیری بود که افتخار دیگری در سال جدید برای بخش کشاورزی رقم زد.

وی افزود: از یکایک مدیران به ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تشکل های بخش کشاورزی و کشاورزان عزیز که با همدلی در معرفی مقام عالی وزارت نقش داشتندتشکر و قدردانی می کنم.

درگاهی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در همه موضوعات پیشرو و دارای نوآوری است، ابراز کرد: رئیس این سازمان جزو مدیران بسیار خوبی ما هستند و در همه موضوعات علمی، پیشرو و با جدیت و اهتمام ویژه ای امورات را پیگیری می کنند.

نشست ستاد گیاه پزشکی استان فارس، روز یک شنبه سی ویکم فروردین ماه با حضور محمد رضا درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سعید معین مدیر کل دفتر مبارزه با آفات عمومی مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی و سید محمدرضا میری مدیر روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید