Iranian Agriculture News Agency

در سال جهش تولید؛

پایش نیروی انسانی کارآمد و متعهد در دستور کار است

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، گفت: پایش نیروی انسانی کارآمد، متعهد و خدمت گزار به نظام و مجموعه بهره برداران بخش کشاورزی دردستورکاراین هسته است.

پایش نیروی انسانی کارآمد و متعهد در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی در حاشیه  شورای هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: درخواست های جذب اولیه، تبدیل وضعیت ها، انتصابات و موارد دیگر  با حساسیت بیشتری بررسی خواهد شد از این رو برای تحقق این اهداف  اقدامات هسته گزینش با اولویت بندی اجرا می شود.

این مقام مسئول در خصوص این اولویت بندی اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی رابطین گزینش در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های فارس و دستگاه های وابسته به جهاد کشاورزی اولین اولویت اجرایی این مدیریت است.

به گفته وی، رابطین شناسایی شده پس از سپری کردن مراحل گزینش آموزش های تخصصی لازم را در این حوزه خواهند دید.

زمانی با تاکید بر لزوم دسترسی به بانک های اطلاعاتی منابع موثق تحقیق در حوزه گزینش نیروی انسانی، افزود: شناسایی و ساماندهی بانک های اطلاعاتی این بخش دومین اولویت مد نظر برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سال جهش تولید است.

وی به موضوع همکارانی که در فرایند گزینش خود دارای مذاکره ارشادی، اخذ تعهد و... هستند نیز گریزی زد و ابراز کرد: با توجه به آنکه طبق قوانین گزینش استمرار و تکرار نقاط ضعف موجب قطع همکاری با آنان می شود از این رو افراد نسبت به بهبود شرایط خود اهتمام کنند.

به گفته او، نقش مدیران برای راهبری نیروی انسانی در مجموعه تحت مدیریت آنان و ارائه رهنمود های لازم به منظور رفع کاستی های کارکنان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکاران خانواده جهاد کشاورزی درسال جدید، بیان کرد: با استعانت ازخداوند متعال شر و خطر بیماری منحوس کرونا از بلاد مسلمین به ویژه ایران اسلامی دفع شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید