Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

توزیع حواله سوخت ماشین آلات کشاورزی در مرودشت الکترونیکی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: متقاضیان دریافت سوخت اعم از تراکتورداران ، صاحبان دامداری ها و صنایع و گلخانه داران می‌توانند بدون مراجعه به مراکز جهاد و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و به صورت اینترنتی حواله سوخت سه ماهه بهار خود را دریافت کنند.

توزیع حواله سوخت ماشین آلات کشاورزی در مرودشت الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عزیز رحیمی افزود: به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از همه گیر شدن ویروس کرونا با تمهیداتی که با رئیس شرکت نفت شهرستان در نظر گرفته شده است، متقاضیان دریافت سهمیه سوخت می توانند درخواست خود را ارسال می کنند.

وی تصریح کرد: بعد از ارسال درخواست توسط متقاضیان، مراکز جهاد کشاورزی اقدام به تایید شماره درخواست ها کرده و در آخر توسط شرکت نفت تأیید خواهد شد و متقاضیان حواله های سوخت خود را از کافی نت دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در صورت دیر مراجعه کردن نیز سهمیه سوخت متقاضیان محفوظ خواهد بود، یاد آور شد: تراکتور داران شتاب نکنند و در صورت ثبت نام در  ماه دوم سال هم  سهمیه آنان باطل نخواهد شد و می توانند  سهمیه خود را  کامل دریافت کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰۰ دستگاه تراکتور به منظور دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند که با حذف مراجعه حضوری در توزیع سوخت، گام موثری در سلامت عمومی برداشته می شود.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید