Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

نیاز به حضور فیزیکی مراجعین در سازمان جهاد کشاورزی فارس نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛ تمهیداتی به منظور ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به بهره برداران بخش کشاورزی اندیشیده شده است.

نیاز به حضور فیزیکی مراجعین در سازمان جهاد کشاورزی فارس نیست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به آدرس http://fajo.ir/site/index.php/samaneh  از 67  خدمت الکترونیکی این سازمان اطلاع یابند و استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اپلیکیشن مزرعه برکت http://www.mazraeh-barakat.ir/،  سامانه صدور مجوز پنجره “http://fajo.ir/site/index.php/samaneh/113-“، سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری/ http://cita.maj.ir  و سامانه جامع اطلاعات امور اراضی کشور https://esc.laoi.ir/   از جمله سامانه های ارائه شده روی پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است.

به گفته وی؛ همچنین مراجعین می توانند درخواست های خود را از طریق  پیام رسان ها به شماره تماس 09018397269 ارسال کنند.

قاسمی افزود: با راه اندازی شبکه درون سازمانی، درخواست های ذی نفعان جهاد کشاورزی در اسرع وقت  و حداکثر تا ۲۴ ساعت بررسی و نتیجه به آنان اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها نیز با همکاری تشکل ها و اتحادیه ها، موظف به ایجاد " شبکه و سامانه غیرحضوری" شده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه خدمات الکترونیک این سازمان از قبل وجود داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اعلام رفع بحران از سوی وزارت بهداشت و درمان،  فعالیت "شبکه و سامانه غیرحضوری"  این سازمان نیز ادامه دارد، از این رو هم استانی های عزیز به منظور حفظ سلامت خود و دیگران لطفا حتی الامکان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید