Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

جمع‌بندی این است که از خاوازی حمایت کنیم

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در پی جلسات کمیسیون کشاورزی با گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به این جمع بندی رسیدیم که از کاظم خاوازی حمایت داشته باشیم.

جمع‌بندی این است که از خاوازی حمایت کنیم

علی اکبری، در گفت‌وگو با خبرنگار "ایانا" افزود: خاوازی شخص تحصیل‌کرده‌ای است که مسئولیت وی با تمام بخش‌های داخل وزارتخانه ارتباط دارد و نیرویی جوان است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی این ماموریت را به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس دادند که موضوع توانمندی گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون بررسی شود که گزارش جلسات به هیات رئیسه داده شده و خوشبختانه آنجا هم نظرات مثبت بود.

وی با اشاره به اینکه در جلسات از برنامه‌ها و نقطه نظرات خاوازی مطلع شده‌ایم، ابراز کرد: دیدگاه‌هایی که اعضای کمیسیون داشتند مطرح و یک تبادل نظر سازنده شکل گرفت. 

اکبری با تاکید بر قوانین بالادست و تکالیف ذاتی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: تشرح وظایف وزارتخانه و ماموریت‌های آن، اقتصاد مقاومتی، تامین امنیت غذایی و احکام برنامه ششم توسعه از موضوعاتی بود که با دیدگاه‌های خاوازی مورد بحث و بررسی شد.

به گفته وی، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی بنا بر این دارد که در راستای گام دوم انقلاب بهره‌وری در کشاورزی را زیاد کرده و در ساختار یک تغییراتی را بدهد تا بتوانیم از نیروهای جدید دانش بنیان استفاده و تحول ایجاد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید