Iranian Agriculture News Agency

مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با تعالی سازمانی بیگانه نیستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شرط خدمت در وزارت جهاد کشاورزی داشتن روحیه جهادی و اصلی ترین وظیفه کارکنان این مجموعه خدمت به تامین کنندگان امنیت غذایی است از این رو مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با تعالی سازمانی بیگانه نیستند.

مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با تعالی سازمانی بیگانه نیستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدمحسن قائمی در جمع ارزیابان تعالی سازمانی ابراز کرد: آموزه های دینی به ما آموخته که انسان اگر رو به تعالی نباشد یعنی عقب ماندگی و این بشارتی است چرا که در سازمانی خدمت می کنیم که یکی از شاخص هایش خدمت فراوان به محروم‌ترین و موثرترین اقشار جامعه است.

 وی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را یکی از سازمان‌های منحصر به فرد در ورود به بحث دانست و افزود: این سازمان با تجهیز به علم روز و تلفیق با روحیه جهادی در مسیر تعالی موفق گام برداشته است.

قائمی تصریح کرد: ثمره تعالی در سازمان کار بهتر و عمل گرایانه تر است و این  پیشرفتی می باشد که در جامعه اسلامی به آن تاکید شده است.

به گفته وی، تعالی از واژه اعلا گرفته شده به ظاهر یعنی بالاتر ولی در باطن  یعنی کسی که در کار و در عمل فراتر از دیگران در حدی قرار می گیرد که خیلی ملموس می شود و سازمان متعالی در تمام زمینه ها باید خود را به منصه ظهور بگذارد.

قائمی با اشاره به اینکه در کشور ژاپن که کار موثر و تلاش فداکارانه در آن  اثرگذار است نسبت به سایر کشورها حتی کشورهای صنعتی بزرگ دنیا مثل آمریکا و آلمان موفق تر هستند، تصریح کرد: روحیه جهادی نیز یعنی انسان بدون توجه به زمان و مکان با تلاش مضاعف، حیات عمل گرایانه و نه حیات ظاهرگرایانه فعالیت کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تعالی همان پیشرفت است حضرت آقا در بیانیه گام دوم شان می فرمایند مسلح شدن به دانش علم روز در دنیا و بومی سازی این علم از ضروریات است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید