Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس:

رشد ۹۵ درصدی توزیع نهاده‌های دامی در فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۵ هزارتن ذرت، ۴۰ هزارتن کنجاله سویا و بیش از ۲۳ هزارتن جو بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور این استان توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۵ درصدی داشته است.

رشد ۹۵ درصدی توزیع نهاده‌های دامی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: روند ذخیره سازی و توزیع نهاده در ۶ سیلو و انبار بخش خصوصی و یک انبار ملکی با سرعت خوبی در حال انجام است و استان فارس در ماه های پایانی سال جاری و سال آینده مشکلی از لحاظ تامین نهاده نخواهد داشت.

به گفته وی؛ انتخاب انبار و سیلو به گونه ای صورت گرفته که امکان دسترسی بهره برداران در نقاط مختلف استان راحت تر باشد و بتوانند با میزان کرایه پرداختی کمتری نهاده ها را به واحدهای تولیدی خودشان منتقل کنند.

رحمانی افزود: انتظار می رود تشکل ها همکاری لازم را به منظور توزیع مناسب نهاده ها و تسهیل این فرآیند داشته باشند تا بهره برداران با مشکل مواجه نشوند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس ابراز کرد: نظارت های بهداشتی بر روند ذخیره سازی و نگهداری نهاده های دامی توسط کارشناسان اداره کنترل کیفی این اداره کل به صورت مستمر انجام می شود.

رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰هزارتن نهاده های دامی در انبارهای ملکی و استیجاری این اداره کل در استان فارس ذخیره شده و به تدریج بر اساس ضوابط ستاد تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید