Iranian Agriculture News Agency

نشاط در جامعه با عرضه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در آغازین روزهای دهه مبارک فجر با بازگو کردن دستاورد های انقلاب می‌توان روح نشاط و انگیزه را در جامعه جاری کرد.

نشاط در جامعه با عرضه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی سئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست کار گروه روستایی و عشایری ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر، گفت: چهل سالگی یعنی بلوغ انقلاب، بارها و بارها در صحبت های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  است که کارهای خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته و نا گفته مانده و بسیاری از پتانسل های بالقوه وجود دارد که باید بالفعل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: خودمان باید قدر نعمت هایی که خداوند تبارک و تعالی داده را بدانیم، اما نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی بیبدیل است کدام انقلاب را در سراسر دنیا میتوانید مثال بزنید که بعد از چهل سالگی به رشد و بلوغ فکری رسیده باشد.

وی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  که اشاره به حرکت گام دوم بعد از چهل سالگی انقلاب دارند، این همه مسائل برای نظام ترسیم شده و نشان دهنده این است که ما باید اول خودمان قدردان موهبت ها و نعمت ها باشیم و بعد این مسائل برای مردم بازگو کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس یک پتانسیل بزرگ و ویژه ای دارد و به عنوان ایران کوچک است، باید این توانمندی ها برای مردم ارائه و روشنگری شود.

به گفته وی، به منظور برگزاری هر چه با شکوهتر جشنهای این ایام علاوه بر توجه به دستورالعمل ارسالی در خصوص چگونگی برگزاری یام الله دهه پر فروغ فجر ، از پیشنهادهای خلاق و جدید با قابلیت اجرایی استقبال می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید