Iranian Agriculture News Agency

واگذاری صدور مجوز صادرات گیاهان دارویی به سازمان جهاد کشاورزی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت : در راستای تسهیل و تسریع در صادرات گیاهان دارویی با منشا تولید زراعی، کلیه مراحل تایید زراعی بودن و صدور مجوزهای صادراتی این کالاها از سوی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان جهادکشاورزی تفویض شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صمد رنجبری با اشاره به اینکه پیش از این مجوز صادرات گیاهان دارویی با منشا تولید زراعی، صرفا توسط وزارت جهادکشاورزی صادر می شد، تصریح کرد: از این پس تایید مجوزهای صادراتی در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک جمهوری اسلامی ایران به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی به عنوان نماینده این سازمان واگذار شده است.

وی افزود:  متقاضیان صادرات گیاهان دارویی با منشأ تولید زراعی ابتدا به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل تولید محصول خود مراجعه و پس از دریافت نامه تایید زراعی بودن کالا، نسبت به ثبت درخواست در سامانه گمرک به آدرس http;//epl.irica.gov.ir اقدام کنند.

رنجبری اظهار کرد: در نهایت متقاضیان باید با در دست داشتن نامه تأیید زراعی بودن گیاه دارویی و اظهار نامه مورد نظر به مدیریت توسعه بازرگانی به منظور دریافت مجوز صادرات و تایید در سامانه http;//epl.irica.gov.ir مراجعه و به صادرات محصول اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید