Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت:

۵۶ طرح صنایع تبدیلی دارای مجوز بی نام، آماده سرمایه گذاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور غلبه بر بروکراسی اداری و سهولت روند سرمایه گذاری 56 موافقت اصولی بی نام برای راه اندازی صنایع تبدیلی غذایی در این استان صادر و آماده سرمایه گذاری هست.

۵۶ طرح صنایع تبدیلی دارای مجوز بی نام، آماده سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی با بیان اینکه در مجوزهای بی نام همه استعلامات مورد نیاز قبل از واگذاری طرح به سرمایه گذار اخذ شده، تصریح کرد: مجوزهای مذکور برای تمام شهرستان هایی که دارای شهرک صنعتی هستند قابل استفاده است.

به گفته وی؛ آماده بودن زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی برای واگذاری و اجرای طرح، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های استان با توجه به قابلیت های هر مکان، فراهم بودن امکان ارائه فرصت های سرمایه گذاری در بخش ها و مکان های مختلف و واگذاری ان ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرمایه گذاران از مزایای این مجوزها محسوب می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون  38 مورد از موافقت های اصولی  به جواز تاسیس تبدیل شده، ابراز کرد: چهار مجوز در شهرستان های خرامه ، فیروزآباد و خرمبید "به نام" شده  که شامل دو مجوز فرآوری پیاز و فرآوری سیب زمینی در شهرستان خرمبید، یک مجوز فرآوری قارچ در شهرستان خرامه و یک مجوز  تولیدعصاره و اسانس در شهرستان فیروز آباد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: طرح های لحاظ شده در مجوزهای بی نام بر اساس سند توسعه صنایع تبدیلی غذایی استان فارس بوده و متقاضیان می توانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل واگذاری  به مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی این سازمان و یا به مدیریت های جهاد کشاورری شهرستان های خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید