Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس

مدیریت امور اراضی مسئولیت سنگینی دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مدیریت امور اراضی مسئولیت سنگینی و جای بسیار حساسی است و همچون گذشته باید مراقب بود مورد سیاست بازی قرار نگیرد.

مدیریت امور اراضی مسئولیت سنگینی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی در آئین معرفی سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با بیان اینکه هیچ یک از ما معصوم نیستیم و نباید به خود مغرور شویم، تصریح کرد: فراموش نکنیم که جنس کارها با هم تفاوت زیادی دارد، به این معنا که اگر کسی مسئولیتش سنگین تر است ضریب خطای بیشتری دارد.

وی با اشاره به آیه 35 سوره مبارکه احزاب گفت: از آنجا که هدف از خلقت انسان تکامل او است بنابراین فردی که می خواهد مسلمان واقعی و انسان کامل لقب گیرد باید ویژگی هایی را در خود بپروراند.

حجت الاسلام قائمی اظهار کرد: لقمه حلال، صداقت زبان، کنترل شهوات، تواضع، صبر، حمایت از مظلوم و خشوع در کنار ایمان به خدا برخی از این صفات برجسته اخلاقی هستند که لازم است همه ما همواره آن را مد نظر قرار دهیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: امید است با تعصی به آیات، روایات و آموزه های دین مبین اسلام در پایان مسئولیت، خداوند از همه ما راضی و خشنود باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید