Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شیراز:

شرکت سمیران سلامت شیراز کاندید صادر کننده نمونه ملی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: شرکت سمیران سلامت شیراز، با صادراتی به وزن پنج هزار تن میوه از 20 نوع میوه و تره بار به ارزش یک میلیون و 843 هزار و 827 دلار کاندید صادر کننده نمونه ملی در سال 98 است.

شرکت سمیران سلامت شیراز کاندید صادر کننده نمونه ملی شد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان فارس، ذبیح الله سیروسی تصریح کرد: بسته‌بندی این شرکت در داخل کشور با ثبت برندهای لوفان و ویت استور انجام شده که با یازده دستگاه تریلی مجهز به سردخانه متعلق به شرکت به بنادر جهت صادرات منتقل می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه محصولات شرکت سمیران سلامت شیراز به کشورهای امارات، عمان و قطر صادر می شود، افزود: نحوه بازاریابی و فروش در بازارهای هدف به صورت حضور در نمایشگاه ها و اعزام هیئت های تجاری است.

وی اظهار کرد: ضایعات این شرکت به دلیل خرید محصولات با کیفیت بسیار پایین بوده و کنسانتره مستقیما از باغ ها به واحدهای کنسانتره مانند دشت نشاط ارسال می‌شود.

به گفته سیروسی، این شرکت با عقد قرارداد مستقیم با بیش از ۲۰۰ باغدار و کشاورز استان فارس گامی مهم در حذف واسطه ها برداشته است.

مجید حسنی مقدم معاون دفتر تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی و حمیدرضا گیلوری کارشناس مسئول بخش بازرگانی کشاورزی و صنایع تبدیلی به منظور ارزیابی وضعیت شرکت سمیران سلامت شیراز در کسب رتبه برتر ملی از این شرکت بازدید کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید