Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

حضور بخش کشاورزی فارس در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بخش کشاورزی این استان در زیر بخش های تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، تهیه واکسن و سرم سازی، صنایع تبدیلی و غذایی، تولید انواع کود های آلی، ساخت سازه ها و تجهیزات مکانیزاسیون، سازه های گلخانه ای و تولید بذرهای اصلاح شده در اولین نمایشگاه "فرصت های ساخت داخل و رونق تولید" حضور خواهد داشت.

حضور بخش کشاورزی فارس در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی از اهداف حضور در نمایشگاه  مذکور را کمک به ایجاد رونق تولید، تکیه بر داشته های داخلی و ارائه توانمندی ها، فرصت های سرمایه گذاری و نیز معرفی سازندگان تجهیزات بخش کشاورزی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه سالن بهار و بخشی از سالن نرگس به بهره برداران بخش کشاورزی اختصاص داده شده است، افزود: بخش کشاورزی در 28  غرفه شامل واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی، صنایع کود های آلی، واحد مکانیزاسیون، ادوات کشاورزی و سازه های گلخانه ای، ساخت سازه های آبزیان، تولید انواع بذور اصلاح شده و نیز  موسسه سرم سازی رازی قسمتی از توانمندی های خود را ارائه می دهد.

قاسمی؛ شناسایی و احصای نیازهای وارداتی واحد های تولیدی داخلی و شناسایی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه تولید تجهیزات، قطعات، مواد اولیه و همچنین معرفی مخترعین ، مبتکرین ، طراحان صنعتی، قطعه سازان برجسته، شرکت های دانش بنیان، نخبگان دانشگاهی و پارک های علم و فن آوری و دانشگاه ها و مؤسسات فنی، مهندسی و صنعتی را دو ماموریت اصلی نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید دانست.

به گفته وی؛ در این نمایشگاه همچون نمایشگاه های دیگر، مدیران و کارشناسان خبره و با تجربه جهادکشاورری فارس در غرفه این سازمان  حضور خواهند داشت و پاسخگوی مسائل فنی بازدیدکنندگان عزیز خواهند بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: پیش بینی می شود تعداد کثیری از کارآفرینان و اعضای شرکت های دانش بنیان از این نمایشگاه بازدید کنند و امیدواریم در توسعه اقتصادی استان پهناور فارس و کشور، علی رغم تحریم های ظالمانه گام های موثری برداشته شود.

نمایشگاه " فرصت های ساخت داخل و رونق تولید شیراز"، از روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه به مدت سه روز از ساعت 16 الی 21 درمحل دائمی نمایشگاه بین‌الملی فارس برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید