Iranian Agriculture News Agency

خود ارزیابی تشکیلاتی، لازمه موفقیت در تعالی سازمانی است

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: به منظور رشد و استقرار الگوی تعالی در سازمان، ارزیابی طرح ها، پروژه ها و اقدامات صورت گرفته سالانه ی مدیریت های شهرستانی به صورت دوره ای انجام می شود.

خود ارزیابی تشکیلاتی، لازمه موفقیت در تعالی سازمانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فرج الله عباسی افزود: طرح ها و پروژه های حوزه های آب و خاک، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، ترویج و آموزش، امور دام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، امور مالی و امور اداری با بررسی مستندات، گزارشات و بازدید های میدانی ارزیابی خواهند شد.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: پایش اقدامات انجام شده در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها بر اساس معیار های تعریف شده ی مُدون و موافقت نامه های مالی در سال مورد نظر صورت می پذیرد.

به گفته وی نتایج حاصل از این ارزیابی ها مشتمل بر گزارش های تحلیلی و آماری از نقاط قوت یا مسائل و مشکلات در مسیر اجرای طرح ها پس از نهایی شدن جهت الگو برداری یا رفع نقص در اختیار مدیران سازمانی و شهرستان قرار داده می شود.

عباسی از همدلی و تعامل مثبت کارکنان به عنوان راه کار عبور از شرایط سخت یاد کرد و گفت: مدیرانی موفق هستند که بتوانند پرسنل خود را در جهت دستیابی به اهداف و اولویت های سازمانی، سازماندهی کنند. 

وی به تعهد کشت کلزا به عنوان اولویت سازمانی اشاره کرد و خواستار عزم جدی در شهرستان ها برای تحقق تعهدات سطح زیر کشت این محصول شد. 

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر حق مطالبه گری برای مردم، بیان کرد: مردم از طرق مختلف و سامانه های ارتباطی گوناگون مانند سامانه سامد استانداری، سازمان بازرسی کل کشور و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی می توانند درخواست و شکایات خود را ارسال و پیگری کنند . 

ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با حضور ۹ نفر از کارشناسان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  روز دوشنبه ۱۳ ابان ماه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید