Iranian Agriculture News Agency

معاون مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد:

پیشگیری از تخلفات باید به عنوان یک اصل مدنظر حراست باشد

رسول کاوه به عنوان مسئول حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، معاون مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین معارفه مسئول حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه، حراست را بازوی پرتوان مدیریت برشمرد و گفت: تحقق اهداف سازمانی در گروی به کارگیری افراد متخصص، تحلیل گر و روشن بین در این حوزه است.

ابوالفضل زمانی فرد، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و سالم سازی فضای اداری را از اولویت های حوزه حراست بیان کرد و افزود: پیشگیری از تخلفات باید به عنوان یک اصل مدنظر حراست باشد.

وی تصریح کرد: حفاظت از کارکنان، احقاق حقوق ارباب رجوع و شناسایی عناصر ایجاد کننده نارضایتی از وظایف مهم حراست است.

زمانی با تاکید بر اینکه حراست در کنار پرسنل و نه در مقابل آنها قرار دارد، اظهار کرد: همدلی و اعتماد بین کارکنان موجب تقویت انگیزه و رضایت در محیط اداری می شود.

آئین تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه با حضور ابوالفضل زمانی فرد معاون حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کاوس همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه و دیگر مسئولین ادارات تابعه برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی رسول کاوه با حفظ سمت مسئول امور دام  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه به عنوان مسئول حراست این مدیریت معرفی شد.

در ادامه آئین، معاون حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اهداء لوح از زحمات "عین اله محمدخانی" تقدیر کرد و یاد آور شد: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب وی در امر حراست از این پس در سمت کارشناس حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشغول به کار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید