Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره تعاونی روستایی قیروکارزین معرفی شد

علیرضا احمد پور به عنوان رئیس جدید اداره تعاونی روستایی شهرستان قیروکارزین معرفی شد.

رئیس اداره تعاونی روستایی قیروکارزین معرفی شد

به خبرنگار ایانا در استان فارس، روز چهارشنبه سوم مهرماه، آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید  اداره تعاونی روستایی شهرستان قیروکارزین  با حضور علی محمد کریمی فرماندار شهرستان، سید احمد احمدی زاده معاون اداری و مالی و عنایت اله عوض پور رئیس حراست اداره کل تعاونی روستایی فارس برگزار شد.

در این آئین نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با تاکید بر اهمیت تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و مدیریت آن در این شهرستان، اظهار کرد: انتظار داریم تعاونی روستایی با برنامه ریزی دقیق نسبت به توسعه سرمایه گذاری صنایع در بخش کشاورزی و کسب روزی حلال کمک کند.

کریمی افزود: تاسیس تعاونی های جدید در حوزه صنایع زیر دستی بخش کشاورزی، ساماندهی تعاونی های موجود به منظور فعال شدن بخش خصوصی و نوسازی و تجهیز امکانات تعاونی ها نیز از مسائل مهم برای تحقق اهداف اداره تعاونی روستایی است.

 در  ادامه این آئین از زحمات "اصغر وزیری  رئیس سابق اداره تعاون روستایی شهرستان قیرو کارزین"  تقدیر و "علیرضا احمد پور به عنوان رئیس جدید این اداره"  معرفی شد.

احمدپور پیش از این رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اقلید بود و در کارنامه کاری خود سابقه ریاست اداره تعاون روستایی شهرستان های قیروکارزین، جهرم و خرامه را دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید