Iranian Agriculture News Agency

به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال؛

زنبورداران مشمول دریافت تسهیلات شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: به استناد دستور العمل ابلاغی از طرف دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی طرح های زنبورداری از محل " اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه" مشمول دریافت تسهیلات سرمایه در گردش هستند.

زنبورداران مشمول دریافت تسهیلات شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی همتی افزود: متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش رسته زنبورداری باید در سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir ثبت نام کنند تا کارشناسان اداره تولیدات دامی نسبت به بررسی و تائید آن اقدام نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه مذکور شامل مدارک هویتی و شناسنامه زنبورداری است که باید پس از بارگذاری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیز تحویل شود.

به گفته وی، این تسهیلات برای زنبورداران جهت انجام امور جاری مانند هزینه های حمل و نقل، کارگری، درمان و خرید شکر در نظر گرفته شده است.

همتی با بیان اینکه در قیروکارزین بیش از 300 نفر بهره بردار بخش زنبورداری مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: اعطای این تسهیلات به فعالین حرفه زنبورداری موجب افزایش تولید خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، گفت: این تسهیلات بانکی برای حمایت از طرح های تولیدی اشتغال‌زا با اولویت بازسازی و نوسازی صنایع، تکمیل و راه‌اندازی طرح های کشاورزی و تثبیت و ایجاد اشتغال در کسب و کار های کشاورزی ارائه شده است.

قیروکارزین در 169 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید