Iranian Agriculture News Agency

فعالیت های جهاد کشاورزی فسا در نوروز استمرار داشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از استمرار پایش اراضی، مزارع شتوی و تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروز سال جدید در این شهرستان خبر داد.

فعالیت های جهاد کشاورزی فسا در نوروز استمرار داشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدصادق فانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروز امسال سه گروه گشت در حوزه های مختلف با حضور کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا در بخش های حومه، ششده و شیبکوه  دائر و اقدام به خدمات رسانی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گشت های حفاظت امور اراضی در شهرستان فسا در طول ایام نوروز 250 هزار هکتار از اراضی این شهرستان را به منظور جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز پایش کرده اند، تصریح کرد: تعداد 12 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در این مدت شناسایی و متوقف شده است.

وی با بیان اینکه گشت های نظارت بر خبازی ها و تنظیم بازار در شهرستان فسا  بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازای نظارت داشتند، اظهار کرد: در این مدت تامین و توزیع 58تن مرغ منجمد، ده تن گوشت قرمز منجمد، 35 تن شکر و هشت تن میوه انجام شد.

فانی با اشاره به سطح بیش از 20 هزار هکتاری مزارع گندم و جو شهرستان فسا ابراز کرد: در طول تعطیلات نوروزی شبکه مراقبت مزارع شتوی این شهرستان اقدام به رصد و پایش سن مادری مزارع گندم و جو و دیگر آفات و بیماری ها در بیش از 16 نقطه از مزارع کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا با ابراز به اینکه امیدوار است سال 1402 در عرصه کشاورزی سالی همراه با موفقیت و سربلندی برای بهره برداران این بخش باشد، افزود: مجموعه جهاد کشاورزی این شهرستان تلاش می کند در سال جدید در راستای اجرای سیاست های ابلاغی از تمام ظرفیت ها بهره گیرد.  

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید