Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

توزیع ذخیره های میوه شب عید در فارس آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز توزیع ذخیره های میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: بیش از 900 تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در بیش از 340 واحد صنفی سرتاسر این استان است.

توزیع ذخیره های میوه شب عید در فارس آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم کمیته اقدام مشترک روند توزیع میوه از امروز چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ماه آغاز شده است، تصریح کرد: تا کنون بیش از 165 واحد صنفی در شیراز، 177 واحد صنفی در شهرستان ها و دو نمایشگاه باغ جنت و شهرک گلستان برای توزیع میوه معرفی شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقرر شده هر کیلوگرم سیب جعبه ای 298 هزار ریال، هر کیلوگرم پرتقال تامسون جعبه ای 188 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال والنسیا جنوب 239 هزار ریال به مصرف کننده عرضه شود، افزود: به عاملین توزیع به ازای هر کیلوگرم 20 هزار ریال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور تامین و ذخیره سازی میوه شب عید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفته ایم، اظهار کرد: متقاضیان توزیع میوه شب عید می توانند به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یا مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

او با بیان اینکه عرضه میوه شب عید با اختلاف قیمت کمتر 30 تا 40 درصدی نسبت به بازار صورت می گیرد، ابراز کرد: به منظور کسب رضایت عموم مردم محترم استان فارس میوه ها مجدد درجه بندی شده و از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

دهقان پور با تاکید بر اینکه رسانه ها همیشه در اجرای سیاست ها و برنامه ها با جهاد کشاورزی همراه بوده اند، اضافه کرد: از رسانه ها خصوصا صدا و سیما درخواست می کنم در اطلاع رسانی های لازم به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید