Iranian Agriculture News Agency

مدیر هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس تقدیر شد

در همایش تبیین اهداف سازمانی و تشریح استراتژی های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی این استان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

مدیر هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس تقدیر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در همایش مذکور فردین زمانی به دلیل اقدامات جهادی مجموعه مدیریت هسته گزینش و پاسخگویی سریع همراه با دقت نظر از سوی امیرامان اله پورتقی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی طرح های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور و منصور رضایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این همایش که جمعی از مشمولین قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی قطعی حضور داشتند، گفت: همکاران منتسب به ایثارگری از کارکنان شاخص دستگاه اجرایی به شمار می آیند. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی از محورهای اصلی احراز ضوابط عمومی برای کارگزاران نظام است، اظهار کرد: کارکنان و کارگزاران نظام به طور ویژه در عرصه سیاسی نیز باید مدافع آرمان های بلند انقلاب باشند. 

زمانی با بیان اینکه امانتداری، مسئولیت پذیری و جلب رضایت ارباب رجوع با ارائه خدمات صادقانه در کوتاه ترین فرصت ممکن به منظور جلوگیری از ایجاد نارضایتی از دیگر محور های احراز ضوابط عمومی و صلاحیت ها است، بیان کرد: منابع انسانی هر سازمانی مهمترین رکن ارتقاء بهره وری می باشد. 

به گفته وی؛ در مجموعه جهاد کشاورزی که متولی تأمین امنیت غذایی کشور است لازم است تا با انتخاب افراد صالح و متعهد رضایت مندی مردم و در نهایت رضایت مندی خداوند جلب شود.

او افزود: خداوند را شاکریم که توفیقی نصیب مان شد تا در عرصه تعیین صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی کارکنان مجموعه سازمانی همچنین پرونده های نیابتی درون دستگاهی و خارج از دستگاهی که جزو تکالیف قانونی هسته های گزینش کشور است اقداماتی همراه با دقت نظر و سرعت عمل انجام دهیم.

photo3837733273

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید