Iranian Agriculture News Agency

شیخ خبر داد:

تشدید نظارت ها با همکاری کارگروه نظارت بر بازار حوزه مقاومت بسیج شیراز

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار شب عید در شیراز با همکاری کارگروه نظارتی حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء اصناف و بازاریان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) آغاز شده است.

تشدید نظارت ها با همکاری کارگروه نظارت بر بازار حوزه مقاومت بسیج شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا شیخ با اشاره به اینکه بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد، تصریح کرد: در مانور آغازین طرح نظارت بر وضعیت عرضه کالاهای اساسی 70 نفر بازرس در قالب 35 تیم راهی بازار شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به حجم تقاضاهای مردم به واسطه ی نزدیک شدن به  بازار شب عید و ماه مبارک رمضان احتمال بروز برخی تخلفات از سوی واحد های صنفی وجود دارد، اظهار کرد: با همکاری کارگروه نظارت بر بازار حوزه مقاومت بسیج آماده کنترل ناهنجاری های احتمالی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسان کارگروه مذکور از افراد خبره و آموزش دیده هستند، ابراز کرد: با توجه به اهمیت حمایت از مصرف کنندگان این مدیریت آمادگی دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی از طریق تلفن 32172020 است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: در حین بازرسی از واحد های صنفی از کسبه منصف نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید