Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

گرامیداشت پیروزی انقلاب در روستای گرم آباد مرودشت برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای گرم آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این آئین به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری گرامیداشت دهه فجر، شورای اسلامی و دهیار روستای گرم آباد برگزار شد.

گرامیداشت پیروزی انقلاب در روستای گرم آباد مرودشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ابراهیم کلانتری با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: دهه فجر امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید فضای ایجاد شود تا توطئه های دشمنان خنثی گردد.

امام جمعه موقت مرودشت با اشاره به اینکه نیروهای سپاه همواره آماده باش، متدین، باتقوا و همیشه درصحنه و مدافع امنیت ملی هستند، ابراز کرد: سپاه در مبارزه با ترورسیم خدمات ویژه ای انجام داده است و امروزه آرامش و امنیت  حاکم در جامعه مدیون سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی است.

کلانتری با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: در حاشیه این مراسم اعضای کمیته روستایی و عشایری از خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس نیز دیدار کردند.

او افزود: این مراسم با حضور اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، روسای ادارات مختلف شهرستان، اعضای کمیته روستای و عشایری، تعداد زیادی از مسئولین شهرستانی و مردم روستای گرم آباد و با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و بازی های بومی محلی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید