Iranian Agriculture News Agency

دهقان پور خبر داد:

400 تن گوشت منجمد در فارس توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از نیمه دی ماه تا کنون 400 تن گوشت قرمز منجمد در این استان توزیع شده است که 150 تن گوشت گوسفندی و 250 تن گوشت گوساله را شامل می شود.

400 تن گوشت منجمد در فارس توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با اذعان به اینکه فرآیند توزیع و عرضه گوشت قرمز منجمد توسط شبکه های توزیع، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و اصناف منتخب این استان انجام می شود، تصریح کرد: در این مرحله توزیع 600 تن گوشت گوساله و 300 تن گوشت گوسفندی در دستور کار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه فروشگاه های منتخب از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها امکان معرفی به شرکت پشتیبانی امور دام و خرید و حمل سهمیه تخصیصی را دارند، اظهار کرد: قیمت مصرف کننده به طور میانگین برای هر کیلو گوشت گوساله 150 هزار تومان و برای هر کیلو گوشت گوسفند 155 هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: از ابتدای سال جاری نیز در این استان، 480 تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این 900 تن، مجموع توزیع به 1380 تن خواهد رسید. 

دهقان پور اضافه کرد: استان فارس با خرید 1736 تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید