Iranian Agriculture News Agency

برای انجام مصاحبه؛

جهاد فارس میزبان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 7 استان کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان های جهاد کشاورزی هفت استان منطقه 2 کشور از تاریخ هفدهم تا 22 دی ماه در شیراز انجام می شود.

جهاد فارس میزبان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 7 استان کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن محمدی صفری کوچی تصریح کرد: تعداد 439 نفر از پذیرفته شدگان استان های فارس، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در این مرحله از فرآیند جذب و استخدام حضور دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه محل برگزاری مصاحبه های تخصصی بر اساس هماهنگی های انجام شده در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس به آدرس https://goo.gl/maps/7ssGPXc2Qu1o3fkz9 خواهد بود، اظهار کرد: اطلاعیه مربوط به برنامه زمانبدی دقیق مراجعه پذیرفته شدگان بر اساس هفت عنوان شغلی در پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به نشانی  http://fajo.ir/site/  بارگذاری شده است.

محمدی صفری کوچی با اشاره به اینکه مصاحبه تخصصی مشاغل عمومی و تخصصی در سه پنل برگزار می شود، ابراز کرد: این پنل ها شامل بررسی سوابق پژوهشی و آموزشی، ارزیابی تخصصی دانش علمی و ارزیابی روانشناسی می شود که در اطلاعیه های صادر شده به طور دقیق جزئیات آن شرح داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: زمان و مکان مصاحبه از طریق پیامک به شماره همراه داوطلبین نیز اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه تخصصی، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.

وی افزود: یک سوم داوطلبین پس از ارزیابی های نهایی و پذیرش، در عناوین شغلی کارشناس مهندسی زراعی، کارشناس حقوقی، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس دامپروری، کارشناس ترویج کشاورزی و کارشناس امور زمین مشغول به کار خواهند شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید