Iranian Agriculture News Agency

غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه آیفارم برتر شد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پس از اتمام کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته که در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت چهار روز برگزار شده بود غرفه این سازمان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد و با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل برگزارکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه آیفارم برتر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید عبدالوهاب نقیب تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بین 356 غرفه از 17 استان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

به گفته وی؛ کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه  در غرفه ای در سالن حافظ و نمایندگانی از ستادگیاهان دارویی استان فارس در غرفه ای در سالن سرو حضور داشتند و به قریب 275 نفر از بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه دادند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه هشت کارگاه آموزشی تخصصی به صورت رایگان با موضوعات مرتبط با نمایشگاه  برگزار شد که مورد اقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید