Iranian Agriculture News Agency

با حضور دبیر قرارگاه جهاد تبیین وزارت جهاد کشاورزی؛

اولین جلسه استانی جهاد تبیین در فارس برگزار شد

اولین جلسه استانی جهاد تبیین با حضور علیرضا رضازاده "دبیر قرارگاه جهاد تبیین در وزارت جهاد کشاورزی" در استان فارس برگزار شد.

اولین جلسه استانی جهاد تبیین در فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در این نشست؛ علیرضا رضازاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، گفت: فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری از سال گذشته شروع شده و امسال هم در سخنرانی ابتدای سال به این مسئله تأکید کردند و آن را فریضه فوری و قطعی دانستند.

گفت: امروزه زیست جهان ما تغییر کرده است وتبیین انجام درست کار تخصصی هست و این بزرگترین خدمت به انقلاب است.

وی افزود:  وزیر جهاد کشاورزی به عنوان اولین وزارت‌خانه، فرمان به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین داده و این قرارگاه ساختار اجرایی جدا از وزارتخانه ندارد، بلکه تنها با توان مجموعه روابط عمومی کار را شروع و ادامه خواهد داد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند "بزرگترین مرگ بر آمریکا خدمت به مردم خودمان است"، تصریح کرد: به نظر می رسد در حوزه امنیت و علم سیاست که لازمه امروز جامعه ما هست افراد باید به آن آگاهی پیدا کنند.

رضازاده با بیان این‌که جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری به‌منزله جهاد کبیر است و آن را فریضه و واجب می‌دانند، خاطرنشان کرد:  باید مسائل بخش کشاورزی به ‌درستی تبیین شود.

وی با اشاره به عملکرد مثبت وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی چهل سال است که تنظیم بازار را در دست نداشته است و در این ۶ ماه به‌خوبی از پس آن برآمده است.همچنین بیش از ۱۰۰ جلسه در وزارت جهاد کشاورزی برای رسیدگی به سرمایه در گردش و صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه برگزار شده است.

به گفته دبیر قرارگاه جهاد تبیین،  مبحث دانش‌بنیان بودن، نسخه شفابخش و معجزه‌آسایی برای همه دغدغه‌های بخش کشاورزی است.

رضازاده با تاکید بر اینکه باید مدیران را با میزان ارتباطات رسانه ای آنان سنجید، بیان کرد: همه نیاز به دانش رسانه و سواد رسانه داریم و در شرایطی که الان کشور ما در آن قرار دارد به دلیل تغییرات جهانی است که خیلی از مدیران نمی خواهند این را متوجه شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید