Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه توانمندی های صندوق های خرد بیضاء برپا شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان و اجرای رزمایش جهادگران فاطمی2، نمایشگاه توانمندی های صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در جهاد کشاورزی این شهرستان برپا شد.

نمایشگاه توانمندی های صندوق های خرد بیضاء برپا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صدیقه مویدی با اشاره به برپایی نمایشگاه مذکور از ششم آذر ماه به مدت دو هفته، تصریح کرد: این نمایشگاه در 20 غرفه برپاست و به عرضه عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، گل و گیاهان تزئینی، خشکبار، عروسک، صنایع دستی زنان، فرش و گلیم، فرآورده های لبنی، انواع مربا و ترشی، پوشاک، ظروف سفالی، سرویس آشپزخانه، خیاطی، حصیر بافی، گلدوزی و سنگ تراشی اختصاص دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا به امروز تعداد 12 صندوق با عضویت 180 نفر از زنان روستایی در شهرستان بیضا در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: روحیه جهادی بانوان توانمند این شهرستان موجب شده امروز ما شاهد فعالیت واحدهای تولیدی کوچک، با سرمایه های اندک زنان غیرتمند روستایی و عشایری باشیم.

او ابراز کرد: صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در راستای ساماندهی فعالیت های بانوان روستایی و عشایری، ایجاد اشتغال، حمایت از توانمندی ها و شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه راه اندازی می شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید