Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت جهاد کشاورزی فارس به مناسبت شهادت زائران شاهچراغ (ع)

مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سید محسن قائمی مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در پیامی مشترک، شهادت زائران شاهچراغ(ع) را تسلیت گفتند، متن پیام به شرح ذیل است:

پیام تسلیت جهاد کشاورزی فارس به مناسبت شهادت زائران شاهچراغ (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

دشمنان ایران اسلامی و مسلمانان آزاده ی جهان دوباره چهره ی کریه خود را نمایان کردند و با اقدامی کوردلانه و هجوم مسلحانه به سومین حرم اهل بیت(ع) حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهما السلام ده ها تن از خادمین و زوار را شهید و مجروح ساختند که مایه تالم و تاثر فراوان شده است.

ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه ی عمال ظلم و جور و استکبار، داعشیان تکفیری، شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس "حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنا له الفداء"، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران اسلامی خاصه مردم شهید پرور استان فارس و شهر شیراز و خانواده های این شهدای گرانقدر تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

یقین داریم این شهیدان به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده‌اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید؛ بی شک، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیان حقیرشان خواهد کرد.

علو درجات را برای شهدای گرانقدر و سلامتی عاجل را برای تمامی مجروحین و آسیب دیده گان این حادثه، از خداوند منان خواستاریم.

مجتبی دهقان پور       سید محسن قائمی

رئیس سازمان  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید