Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار فارس:

فارس عزم جدی در رفع تداخلات کشاورزی دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از عزم جدی این استان در رفع تداخلات کشاورزی خبر داد و گفت: به این منظورتیم بسیار خوبی در فارس تشکیل شده و جمع مسئولین ارشد استان در این رابطه خوشبختانه پای کار هستند.

فارس عزم جدی در رفع تداخلات کشاورزی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالعلی کریمی در نشست کمیسیون رفع تداخلات استان فارس تصریح کرد: رفع تداخلات اراضی کشاورزی و حل مشکل مردم در این حوزه از مطالبات استاندار فارس است.

به گفته وی؛ استان فارس در زمینه رفع تداخلات اراضی کشاورزی در یک مقطع زمانی جلو بود، مدتی رکود پیدا کرد و مجددا با مدیریت رئیس جهاد کشاورزی و جمع بسیار خوبی که شکل گرفته است این عقب ماندگی ها در حال جبران است.

کریمی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نیز در این راستا ورود پیدا کرده و جلساتی در رابطه با همین موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شده است، اظهار کرد: با رفع تداخلات بسیاری از دعواهایی که بر سرموضوع زمین بوده حل و فصل می شود و عزیزان در دستگاه‌های مختلف یک آرامش خاطری در این رابطه پیدا می‌کنند.

وی به اهمیت آموزش و تربیت نیروی متخصص در زمینه رفع تداخلات اراضی نیز گریزی زد و افزود: اقدامات اولیه در این زمینه در شهرستان ها صورت می گیرد که در صورت عدم استفاده از نیروهای متخصص این روند طولانی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه رفع تداخلات یکی از مطالبات وزارتخانه، رئیس‌جمهور و همه سران کشور و استان ها است، بیان کرد: در استان فارس با ۳۷ شهرستان بزرگترین تقسیمات استانی در سطح کشور و بیش از ۱۲ میلیون هکتار زمین دارد بنابراین وقت، انرژی و توان بیشتری روی این قضیه باید گذاشته شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید