Iranian Agriculture News Agency

اجرای بالغ بر 1000 مورد بازرسی تنظیم بازاردر ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با تاکید بر اینکه روند نظارت بر بازار کالاهای اساسی با جدیت ادامه دارد،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در راستای بازرسی و نظارت بر بازار و کالاهای اساسی بالغ بر یک هزار مورد بازرسی در این شهرستان انجام شد.

اجرای بالغ بر 1000 مورد بازرسی تنظیم بازاردر ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، غلامعباس زارعی فر با اشاره به اینکه از زمان اصلاح سیاست ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه ها ۶۶ مورد پرونده تعزیراتی برای واحدهای صنفی متخلف در سامانه تعزیرات حکومتی تشکیل شده، تصریح کرد: تاکنون ۲۲ حکم تعزیراتی در این خصوص صادر شده است.

به گفته وی؛ احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت،  تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت ساعت پخت نان و عرضه خارج از شبکه اقلام و کالاهای اساسی از جمله تخلفات واحد های صنفی مذکور بود.

زارعی فر بیان کرد: این نظارت ها با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، فرمانداری، دادستانی عمومی و انقلاب، صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و دامپزشکی انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ابراز کرد: شهروندان این شهرستان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 43523609 به این مدیریت گزارش و اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید