Iranian Agriculture News Agency

توزیع مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس با تاکید بر اینکه توزیع مرغ منجمد در این استان تا زمان تنظیم بازار ادامه دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 35 هزار و 30 تن مرغ منجمد توزیع شده است.

توزیع مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محمدرضا سعادت تصریح کرد: در دوره ی جدید توزیع مرغ منجمد که با هدف تنظیم بازار از نوزدهم شهریورماه آغاز شده است تاکنون 500 تن مرغ منجمد به قیمت 48 هزارتومان به بازار مصرف استان فارس تزریق شده است.

به گفته وی؛ میزان قابل توجه ای مرغ منجمد در سردخانه های ملکی و استیجاری اداره کل پشتیبانی امور دام استان دام استان فارس ذخیره سازی و در زمان مورد نیاز به منظور تعادل بخشی قیمت ها توزیع می شود.

سعادت بیان کرد: توزیع مرغ منجمد از طریق تعاونی‌های مصرف دستگاه اجرایی، فروشگاه زنجیره ای، توزیع اینترنتی، کاسبان امین و فروشگاه منتخب صنف مرغ و تخم مرغ و توزیع سیار در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار انجام می شود.

او اظهار کرد: روزانه 10 تا 15 تن مرغ منجد توسط پنج کامیون ویژه حمل مواد پروتئینی به صورت سیار توزیع می شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس با اشاره به اینکه مرغ مورد نیاز فروشگاه های عرضه، تعاونی مصرف، ادارات، مراکز عمده مصرف اعم از بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، پادگان‌ها، زندان‌ها و... قابل تامین است، گفت: نمایندگان مراکز مذکور با مراجعه و معرفی کتبی این اداره کل قابل تامین می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید