Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولین ارشد قضایی فارس؛

نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس برگزار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تشکیل کارگروه کمیسیون رفع تداخلات اراضی این استان با حضور مسئولین ارشد قضایی استانی خبر داد و گفت: در این جلسه به منظور تسریع در انجام رفع تداخلات اراضی چند دستور کار مورد توجه قرار گرفت و مصوب شد.

نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با اشاره به برگزاری این نشست به ریاست سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: مقرر شد پلاک هایی که مشکل کمتری دارد و جانمایی آرا و واگذاری در آنها راحت تر انجام می شود در اولویت بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه افزایش تعداد برگزاری جلسات کارگروه رفع تداخلات به دلیل حجم بالای کار از دیگر مصوبات جلسه بوده است، اظهار کرد: مصوب شد در جلسات از حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با حوزه قضا از جمله نماینده دادستان و نماینده اداره کل بازرسی برای اینکه بتوانیم تصمیمات را یک مقداری دقیق تر و سریع تر بگیریم استفاده کنیم.

به گفته وی؛ در خصوص بحث حدنصاب ها که به عنوان یکی از عواملی است که بازدارنده هست آن هم باید یک تعمق بیشتری داشته باشیم براساس دستورالعمل هایی که از کشور می آید و براساس مبانی قانونی اقدام کنیم.

در نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات استان فارس علاوه بر رئیس کل دادگستری استان، سید مصطفی بحرینی دادستان مرکز استان، کاظم اکرمی رئیس سازمان بازرسی، سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاوری، منصور رضایی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و تعدادی دیگر از مدیران سازمان چهاد کشاورزی استان فارس حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید