Iranian Agriculture News Agency

اعزام کاروان اربعین از جهاد کشاورزی فارس

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اعزام کارکنان این سازمان به موکب سنگرسازان بی سنگر مستقر در کربلای معلی خبر داد.

اعزام کاروان اربعین از جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عهده دار مسئولیت فرهنگی و درمانی موکب سنگرسازان بی سنگر وزارت جهاد کشاورزی در کربلا است، گفت: در آستانه اربعین حسینی، گروه های فرهنگی و درمانی به موکب سنگرسازان بی سنگر اعزام شدند.

به گفته وی؛ 15 نفر از همکاران و بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از پزشک، پرستار، امدادگر، دو روحانی، مداح، مستندساز و گزارشگر خدمت به زائران حسینی را برعهده دارند.

قائمی اظهار کرد: دارو، تجهیزات پزشکی، دوربین، آمپلی فایر و سایر وسایل مورد نیاز در امور فرهنگی همراه با این تیم ارسال شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: موکب سنگرسازان بی سنگر به مدت 16 روز در کربلا مستقر و مشغول خدمت رسانی به زائران می شود.

قائمی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی حرکتی عظیم و جهانی است که تمام ادیان الهی از سراسر جهان در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند و تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیست، بیان کرد: حرکت مقدس پیاده‌روی اربعین باعث ایجاد یک پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی در تمام نقاط جهان شده است.

کاروان اربعین فارس

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید