Iranian Agriculture News Agency

افتتاح و کلنگ زنی طرح های کشاورزی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: همزمان با هفته دولت با برگزاری آئینی، یک کانال آبرسانی به اراضی کشاورزی در این شهرستان افتتاح و دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی نیز کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی طرح های کشاورزی در بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صدیقه مویدی با اشاره به حضور محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در آئین مذکور تصریح کرد: کانال آبرسانی روستای هزار با اعتبار 3.5 میلیارد ریال به طول 700 متر دارای ظرفیت انتقال 30 متر بر ثانیه آب است و 250 هکتار از اراضی پائین دست را مشروب و 60 خانوار را منتفع می نماید.

این مقام مسئول با بیان اینکه احداث دو کارخانه فرآوری زیتون و انواع شوریجات به مساحت 3 هزار مترمربع و با ظرفیت تولید سالانه 1200 تن و کارخانه تولید نشاسته و گلوتن  به مساحت 50 هزار مترمربع و ظرفیت تولید سالانه 129 هزار تن نشاسته و گلوتن کلنگ زنی شد، افزود: برآورد اعتبار مورد نیاز این دو طرح 2296 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه دو طرح مذکور در روستا های هفتنجان و باقرآباد واقع هستند، اظهار کرد: آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح های موصوف با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، غلامرضا اژدر فرماندار شهرستان بیضا، علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید