Iranian Agriculture News Agency

نظارت بر ساخت گلخانه ها تشدید می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس از تشدید نظارت ها بر واحد ها و شهرک های گلخانه ای این استان خبر داد و گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت ناظرین و کارشناسان برای نظارت دقیق و صحیح در مدت زمان مشخص شده برای این طرح های تولیدی هستیم.

نظارت بر ساخت گلخانه ها تشدید می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد جواد احمدی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی تولید، افزایش بهره‌وری از منابع پایه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال از مهم ترین اهداف تشدید این نظارت ها است، تصریح کرد: برخی افراد  قانون گریز  به جای استقرار سازه های گلخانه ای به دنبال دیوار کشی و تغییر ماهیت این شهرک ها هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد شهرک ها را می‌توان ارمغانی برای رونق اقتصادی و حفاظت از منابع تولید و در نهایت خودکفایی تلقی نمود، اظهار کرد: اولویت ایجاد گلخانه در همه اراضی ابتدا باید ایجاد و استقرار سازه باشد و این اولویت پیشرفت فیزیکی برای صدور یا تمدید پروانه واحد مد نظر است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در عرصه گلخانه ها را نباید فراموش کرد، افزود: به منظور حمایت و تقویت جریان سرمایه گذاری واقعی، از این پس تمامی تخلفات سودجویان به سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های نظارتی گزارش تا برابر قانون با آنها برخورد شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید