Iranian Agriculture News Agency

ساخت و ساز های غیر مجاز در بهمن آباده تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده گفت: بر اساس احکام قضایی صادره هشت مورد حکم تخریب و قلع و قمع ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهر بهمن از توابع این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

ساخت و ساز های غیر مجاز در بهمن آباده تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی امینی با اذعان به اینکه پیش از این مراحل صدور اخطار و تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین انجام شده بود، تصریح کرد: این احکام قطعی با دستور دادستان شهرستان آباده در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی انجام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها اظهار کرد: در راستای اجرای احکام مذکور با تخریب دیوار کشی های غیر مجاز قطعات باغی، ده هزار متر مربع از اراضی باغی آزاد سازی شدند.  

وی با بیان اینکه گشت اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی به طور مستمرتغییر کاربری های غیر مجاز را رصد و گزارش می­کند، افزود: سامانه تلفنی 131 آماده دریافت گزارشات مردمی با موضوع تغییرکاربری است.

امینی بیان کرد: شایسته است مردم قبل از هر گونه خرید زمین زراعی و باغ و قبل از رد و بدل ثمن معامله با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با کارشناسان امور اراضی مشورت نمایند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید