Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

مناسبات با رسانه‌ها را تقویت می‌کنیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: در دوره مدیریت فعلی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس رابطه با رسانه تقویت خواهد شد.

 مناسبات با رسانه‌ها را تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار، سرعت، دقت و صحت را سه لازمه مهم دنیای اطلاع رسانی دانست و افزود: اخبار و مطالب تولیدی خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان قدیمی‌ترین خبرگزاری کشور از این سه اصل مهم برخوردار است و سبب شده که ایرنا در فرایند اطلاع‌رسانی استان در صدر باشد.

وی ادامه داد: واکاوی و بررسی های موضوع و ابعاد مختلف خبر و تهیه گزارش‌های جامع از ویژگی‌های ایرنا در استان فارس است که سبب تاثیرگذاری زیاد بر روند تحولات استان شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: سرعت خصوصیت ذاتی خبر است که موجب افزایش بازدید اخبار و جذابیت آن خواهد شد لذا خبرگزاری ایرنا با برخورداری از این ویژگی‌ها، دارای ظرفیت های بالایی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این بازدید گفت: تلاش دستگاه های اجرایی بدون کمک رسانه ها مغفول خواهد ماند.

سید محسن قائمی از تلاش کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس قدردانی کرد و گفت: مجموعه جهاد کشاورزی استان بدون ایراد نیست و تلاش داریم نقد را پذیرا باشیم و قطعا با کمک رسانه ها می توان خدمت رسانی بهتری به مردم ارایه کرد.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و به این مناسبت در استان فارس، برنامه‌هایی در طول یک هفته برگزار می‌شود.

ایرنا 3

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید