Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران ایانا در فارس تجلیل و تقدیر شدند

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در نمایندگی خبرگزاری ایانا در این استان از مسئول و خبرنگار این خبرگزارری به مناسبت هفدهم مراد ماه "روز و هفته خبرنگار" تجلیل و از فعالیت های این خبرگزاری تقدیر کرد.

خبرنگاران ایانا در فارس تجلیل و تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور در این دیدار صمیمانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار گفت: ماهیت روابط عمومی و رسانه نسبت به گذشته متفاوت شده و توسعه روز افزون داشته است از این رو باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت های "جهاد تبیین" تصریح کرد: شما خبرنگاران یک رسالت بزرگ برای تبیین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بر عهده دارید و امیدوارم به موفقیت های سازنده ای برسید.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز که در این دیدار حضور داشت با تاکید بر لزوم و اهمیت ثبت وقایع و اطلاع رسانی موفقیت ها ابراز کرد: مستند سازی اقدامات ارزنده صورت گرفته به شکل اخبار از کارکرد های بی نظیر اصحاب رسانه است.

علیرضا افشار منش با اشاره به اینکه انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت ها در جامعه مرهون تلاش های بی وقفه خبرنگاران است، بیان کرد: این نقش بی بدیل از عهد باستان تا کنون بر عهده اصحاب قلم بوده است.

جانشین رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که از دیگر مهمانان نمایندگی خبرگزاری ایانا در این استان بود گفت: روابط عمومی و رسانه دو بخش جدا نا شدنی هستند و در ایجاد پویایی سازمان نقش مهمی دارند.

سید عبدالوهاب نقیب با تاکید بر اینکه ماموریت اهل رسانه در جامعه در راستای آگاهی بخشی و تبیین بسیار مهم است، افزود:  بدون حضور روابط عمومی و رسانه های پویا فعالیت های سازنده در سازمان دیده نخواهد شد؛ جهان امروز جهان رسانه است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید