Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس جهاد کشاورزی فارس به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار با ارسال یک پیام تقارن این روز را با روز عاشورا گرامی داشت و یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی را ارج نهاد.

پیام رئیس جهاد کشاورزی فارس به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس متن پیام مجتبی دهقان پور به شرح ذیل است.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

امسال هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در تلاقی عاشورای حسینی واقع شد؛ روزی که خبرنگاری واقعه کربلا در مسیر تداوم اسلام رقم خورد.

حضرت زینب (س) با بیان جمله کوتاه "مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا" متعالی ترین سبک روایتگری را آموزش داد و اولین خبرنگار واقعه کربلا، الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق شد که اگر پیام رسانی حضرت زینب (س) نبود بی شک "کربلا در کربلا می ماند".

زینب(س) با صدایی رسا، در اوج اقتدار به واژه ها سامان بخشید و با خوب دیدن و معنا بخشیدن به بلا؛ بسیار دقیق و مسلط با ساده ترین توصیف در برابر یزید و یزیدیان از زیبایی های قیام امام حسین (ع) سخن گفت.

در این ایام نیز کم نیستند خبرنگارانی که با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام، با گردش قلم بر صفحه سفید کاغذ، در مسیر حق و عدالت قدم می زنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، از زحمات اصحاب رسانه به خصوص افرادی که در همه شرایط با توسـعه محـوری و نقـد منصفانـه بـا خانـواده بـزرگ جهاد کشـاورزی تعامـل سـازنده دارند و بـه تعالی ایـن مجموعه کمـک می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

تفکرتان پویا و قلم های تان مانا باد.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید