Iranian Agriculture News Agency

پگاه فارس واحد برتر لبنی استان شد

شرکت پگاه فارس تندیس واحد برتر لبنی استان فارس را در بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت غذا در جنوب کشور را دریافت کرد.

پگاه فارس واحد برتر لبنی استان شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی غذا که در شیراز برگزار شده بود لوح و تندس واحد برتر لبنی این استان به محمد بزم آرا مدیرعامل شرکت پگاه فارس اهدا شد.

بزم آرا در حاشیه این همایش گفت: شرکت پگاه همواره  به‌عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، با تولید محصولات ایمن با کیفیت و سالم، در توسعه سلامتی جامعه، نقش بسزایی را ایفا کرده است.

وی؛ پایین بودن میزان شکایات در طول دوره بازرسی سالانه، انطباق نمونه برداری‌های انجام شده در طول دوره ی یک ساله و همکاری با سازمان غذا و دارو در زمینه تبادل اطلاعات و آموزش را مهمترین شاخص‌ها در انتخاب شرکت پگاه فارس  به‌عنوان واحد برتر لبنی دانست.

مدیر عامل شرکت پگاه فارس تصریح کرد: کسب بالاترین امتیاز در ممیزی prps  اداره نظارت، ارسال به موقع گزارشات نتایج آزمون محصولات و مواد اولیه به کارشناسان مربوطه، رعایت اصول ایمنی غذا و تمدید به موقع و بدون عدم انطباق iso 22000 و haccp از دیگر فاکتور های انتخاب این شرکت بوده است.

بزم آرا به همکاری متقابل شرکت پگاه فارس با دانشگاه علوم پزشکی استان فارس از طریق برگزاری بازدیدهای علمی برای کارشناسان، بازرسان و دانشجویان حوزه ایمنی غذا نیز اشاره کرد و افزود: این موارد نیز به عنوان تعدادی دیگر از موارد دخیل در انتخاب این شرکت بوده است.

در این همایش که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، استاندار فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر مسئولان ملی واستانی در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد از سید حسام حمیدی همکار پگاه فارس به‌عنوان مسئول فنی برتر استان نیز تقدیر شد.

پگاه فارس 1

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید