Iranian Agriculture News Agency

تحکیم بنیان خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه ساز تحکیم بنیان خانواده است، گفت: در زمینه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر نمی توان به زور متوسل شد و باید راهکار مناسب فرهنگی ارائه داد.

تحکیم بنیان خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان  فارس، سید محسن قائمی در نشست شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه توجه به عفاف و حجاب برای رسیدن به شاخصه های تکریم خانواده است، تصریح کرد: دین اسلام به عنوان مکتبی انسان ساز، به تعالی خانواده بیشترین توجه را دارد چرا که این نهاد مقدس، کانون تربیت فرزندان است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف منحصر به بانوان نیست و بر تمام مردم جامعه الزامی است، ابراز کرد: نقش پررنگ بانوان در تربیت فرزندان و تحکیم خانواده باعث می شود که عفاف و حجاب در این قشر بیشتر مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

این روحانی افزود: در امر به معروف، از مسائل مهم عفاف و حجاب است که اگر خوب دیده شود خیلی از مسائل حل می شود.

قائمی، از موفقیت بانوان در انجام امورمحوله نیز سخن گفت و افزود: تجربه نشان داده که بانوان باهوش بالا، مسئولیت پذیری، دقت و ظرافت مسئولیت های واگذار شده را به خوبی انجام می دهند اما باید در مشاغلی قرار گیرند که کرامت آنان حفظ شود.

مسئول حوزه نمایندگی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: در این حوزه در قالب کمیته های مختلف توانمندی بانوان شناسایی و برنامه های مشاوره ای و  آموزشی به منظور تحکیم هر چه بیشتر بنیان خانواده ارائه می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید