Iranian Agriculture News Agency

رویکرد جهاد کشاورزی فارس، تعاملی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر رویکرد تعاملی این سازمان با ذی نفعان، گفت: تلاش بر این است که در چهارچوب قانون در اسرع وقت به درخواست متقاضیان پاسخ داده شود.

رویکرد جهاد کشاورزی فارس، تعاملی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست بررسی مشکلات اجرای طرح های آبیاری نوین در اقلید که با حضور مسلم صالحی نماینده مردم این شهرستان و فریبرز عباسی معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزارشد، تصریح کرد: به تعبیر برخی از ذی نفعان بروکراسی اداری باعث تعلل در انجام کار می شود.

وی افزود: اگرچه با نهایت تلاش در جهت حل مشکلات بهره برداران گام بر می داریم اما خط قرمز ما قانون است از این رو فراتر از قوانین و دستورالعمل ها اقدام نمی کنیم.

دهقان پور؛ از کمبود امکانات از جمله وسیله نقلیه برای سرکشی به مزارع نیز سخن گفت و افزود: طرح افزایش نفوذ ضریب دانش در بخش کشاورزی در حال اجرا است و در این طرح سعی می شود علاوه بر حضور فیزیکی کارشناسان در عرصه های تولیدی، از فضای مجازی به عنوان بسترتبادل دانش و تجربه بین کارشناسان و کشاورزان استفاده شود.

به گفته وی؛ با تلاش های صورت گرفته و حمایت استاندار، میزان ساعت خاموشی برق در بخش کشاورزی کاهش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه شهرستان اقلید از شهرستان های پیشرو  در زمینه کشاورزی است، اظهار کرد: قطعا حمایت های نماینده محترم مردم این شهرستان در حل مشکلات خانواده جهاد کشاورزی گره گشا خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید