Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان تعاون روستایی فارس معرفی شد

با حکمی از سوی رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیدکاظم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستایی استان فارس معرفی شد.

سرپرست سازمان تعاون روستایی فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین معرفی سرپرست سازمان تعاون روستایی، گفت: این سازمان بر اساس رسالت هایی که دارد در حوزه های سیاست گذاری هدایت، نظارت و حمایت می‌تواند اثرگذار باشد.

مجتبی دهقان پور تصریح کرد: تقویت تشکل های بخش کشاورزی به عنوان یکی از بازوان کمکی بخش اجرا، در پیشبرد برنامه های توسعه ای کشاورزی بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گفته وی؛ تشکل ها، نمایندگان تولیدکنندگان هستند که باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها مشارکت داشته باشند و این مشارکت می تواند در رفع بسیاری از موانع موثر باشد.

دهقان پور با بیان اینکه محور سازمان تعاون روستایی بر تشکل‌ها استوار است و با توانمندسازی می توان تشکل ها را تقویت کرد، گفت: یکی از زمینه های توانمندسازی تامین مالی مناسب است و تشکل ها باید راه تامین مالی مناسب را در پیش بگیرند تا به مصرف کننده سود برسد.

وی افزود: با آموزش و تقویت زیرساخت های مرتبط تشکل ها باید تقویت شوند.

دهقان پور اظهار کرد: در دوران مدیریت قبلی سازمان تعاون روستایی، تشکل ها سودده شده بودند و این سوددهی با شیب زیادی اتفاق افتاده است.

به گفته وی؛ مدیر سابق سازمان تعاون روستای در تصمیم گیری ها در قرارگاه امنیت غذایی نقش موثری داشت و با تجارب ارزشمندی که دارند در تنظیم بازار مشارکت فعال داشتند.

در آیینی با حضور امیرحسین محمدزاده معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی، از زحمات هدایت اله رحیمی مدیر سابق تعاون سازمان تعاون روستایی استان فارس تقدیر و سرپرست این سازمان معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید