Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

علیرضا واحدی پور با حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان قائم مقام انتخاب و منصوب شد.

قائم مقام جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، واحدی پور با بیش از 28 سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد است که پیش از این به عنوان   معاون امور ارتباطات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی مشغول به خدمت بوده است.

ریاست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر حوزه ریاست سازمان، مدیر مرکز آموزش کشاورزی علی آباد کمین و معاون فنی و اجرایی مجتمع آموزش جهاد کشاورزی فارس از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می آید.

او؛ تالیف و ترجمه بیش  از 9 عنوان کتاب و مقاله درون و برون سازمانی و تدریس در چهار دانشگاه و موسسه آموزش عالی را در سوابق علمی و دانشگاهی خود دارد.

اخذ گواهینامه و نشان مهارت حرفه ای با استانداردهای اروپایی ESCO برای اولین بار در کشور و در جمع 18 نفر منتخب، عضویت در باشگاه جهانی حرفه ای های روابط عمومی، کسب مقام برتر و عنوان روابط عمومی پیشگام در وزارت متبوع و دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر جهاد کشاورزی در سال 1400 برخی از افتخارات کسب شده توسط واحدی پور است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید