Iranian Agriculture News Agency

رنجبر مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات نقدینگی برای خرید شیر خام

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به کارخانجات لبنیاتی تسهیلات نقدینگی پرداخت خواهد شد تا خرید شیر انجام شود اما شرط آن است که وجه شیر دو هفته‌ای به دامداران پرداخت شود.

پرداخت تسهیلات نقدینگی برای خرید شیر خام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالمجید رنجبر در نشست بررسی مسائل و مشکلات دامداران شهرستان شیراز تصریح کرد: در موضوع قیمت شیر مبنا بر این بوده است که قیمت ها از اتحادیه های دامداران استان ها گرفته شده و پس از تحلیل کارشناسان به مرکز و شورای اقتصاد اعلام شد.

به گفته وی؛ در حال حاضر قیمت شیر 12 هزار تومان اعلام شده است اما احتمال تغییر آن وجود دارد.

این مقام مسئول به موضوع خروج دام از استان نیز پرداخت و اظهار کرد: برای خروج دام از استان هویت گذاری دام و اعلام نیاز استان مقصد شرط است؛ صادرات دام به خارج از کشور با مشخص شدن سهمیه هر استان آزاد خواهد شد.

رنجبر در خصوص کیفیت نهاده های دامی ابراز کرد: دامداران در صورت عدم رضایت از کیفیت نهاده قبل ‌از تخلیه با هماهنگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و بازدید نماینده دامپزشکی، جهاد کشاورزی و تعزیرات نسبت به عودت بار اقدام کنند.

وی خروج علوفه از استان را منوط به دریافت مجوز از مدیران جهاد کشاورزی هر شهرستان دانست و افزود: واحدها و انبارهای غیرمجاز بسته‌بندی علوفه پلمپ می شوند و صنف بسته‌بندی علوفه تشکیل خواهد شد برای این‌که قیمت‌های خریدوفروش مشخص شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید