Iranian Agriculture News Agency

پلمپ یک واحد صنفی متخلف در ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پلمپ یک واحد فروش فرآورده‌های لبنی در این شهرستان خبر داد و گفت: واحد صنفی مذکور به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و به دلیل گران‌فروشی و عدم ارائه مجوزهای لازم برای فعالیت، پلمپ شد.

پلمپ یک واحد صنفی متخلف در ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، غلامعباس زارعی فر با اطمینان بخشی به شهروندان مبنی بر نظارت مداوم و برخورد قاطع با متخلفین ابراز کرد:علاوه بر پلمپ یک واحد صنفی، پرونده پنج واحد صنفی دیگر نیز به دلیل گران فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با اشاره به موجودی کافی مرغ و گوشت قرمز در سطح بازار شهرستان ارسنجان افزود: پیرو جلسه‌ ای که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره صمت، مسئول بازرسی اتاق اصناف، رئیس اداره دامپزشکی، کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی و چند نفر از  نمایندگان قصابی ها و دامداران شهرستان برگزار شد، به زودی قیمت منطقه‌ای انواع گوشت قرمز اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، کم فروشی و گران فروشی را به صورت مستند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید