Iranian Agriculture News Agency

پلمپ نانوایی و کشف کالای احتکاری در ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد و گفت: پلمپ یک واحد نانوایی متخلف و کشف و توزیع حدود ده تن اقلام غذایی و کالای اساسی احتکاری از دستاورد های این رزمایش بود.

پلمپ نانوایی و کشف کالای احتکاری در ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، غلامعباس زارعی فر با اشاره به اینکه نانوایی مذکور در شهرستان ارسنجان به دلیل تعطیلی خودسرانه پلمپ شده است، تصریح کرد: در این طرح 1300 کیلوگرم روغن خوراکی و 300 کیلوگرم ماکارونی از انبار خانگی دو فروشگاه کشف که با قیمت مندرج توزیع شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بازرسی از پنج فروشگاه مواد غذایی دیگر هفت تن روغن خوراکی و دو تن ماکارونی ضبط و با قیمت قدیم توزیع شده شده است، اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارسنجان پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه اقلام و کالاهای اساسی از جمله تخلفات واحد های صنفی مذکور بوده است، افزود: روند نظارت ها با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، فرمانداری، دادستانی عمومی و انقلاب، صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و دامپزشکی اجام شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه روند نظارت بر بازار کالاهای اساسی با جدیت ادامه می یابد، ابراز کرد: شهروندان این شهرستان می توانند در صورت هرگونه تخلف یا کمبود می توانند مراتب را به این مدیریت گزارش و اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید