Iranian Agriculture News Agency

برخورد قاطع با اصناف متخلف در بیضا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با اشاره به اجرای مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی خانوار و عدم احتکار کالاهای معیشتی، کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی در این شهرستان گفت: یازده فروشگاه مواد غذایی و فروش سم و کود شیمیایی متخلف شناسایی و به مراجع قانونی ارجاع شدند.

برخورد قاطع با اصناف متخلف در بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صدیقه مویدی اظهارکرد: در راستای تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی شهرستان بیضا، 9 واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت ساعت پخت، تعطیلی خودسرانه و کم فروشی در وزن چانه شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی محکوم به کاهش سهمیه آرد و پرداخت جریمه نقدی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در اجرای طرح مذکور دو فروشگاه غیر قانونی فروش سم و کود شیمیایی نیز شناسایی شده است، تصریح کرد: با دستور قضایی این واحد ها به علت نداشتن پروانه کسب، پروانه تاسیس، فروش سم تقلبی و تاریخ گذشته پلمپ و پرونده به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

مویدی تاکید کرد: به منظور حفظ آرامش مصرف کنندگان، بازرسی ها با شدت و جدیت بیشتری حتی در ایام تعطیلی انجام خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن های ١٢٤- ١٣٥ و ٠٧١٥٢٣٣٥٠٠٧ به بازرسان اطلاع دهند.

او افزود: مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی خانوار و عدم احتکار کالاهای معیشتی، کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و اماکن همزمان با سراسر استان فارس در شهرستان بیضا نیز اجرا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید